EPLAN CLOUD'DA, DATA PORTAL'A BAĞLANMA SORUNU

EPLAN CLOUD'DA, DATA PORTAL'A BAĞLANMA SORUNU

EPLAN Education 2023 kullanıcıları internet tarayıcısı üzerinden EPLAN CLOUD'a bağlanabilirken, EPLAN programı içinden bağlanamayabilir. Buda alt klasör olan Data Portal'dan ürün dosyalarına erişmemize engel olacaktır. Özellikle programı ilk defa kurduysanız bu sorunu yaşamanız muhtemel. 


Oturum açmak istediğinizde giriş alanları kapalı olabilir. Sizden EPLAN Platformunun tekrar çalıştırmanız istenir. Tekrar çalıştırsanız dahi bu alan açılmayacaktır. Bu şekilde kısır döngü oluşur.


Bu durumda

Adım 1: Dosya'yı seçiniz

Adım 2: Yardım'ı seçiniz
Adım 3: Destek ve güncelleştrimeler'i seçiniz.
Adım 4: Download Manager'i seçiniz.


Adım 5: Açılan EPLAN Installation ekranına onay verin


Adım 6: EPLAN Download Manager'da dil dosyaları hariç diğer güncelleştirme dosyalarını seçerek Başlat butonuna basarak indirme işlemini başlatınız. 


Adım 7: Kurulumları kendi başlatacaktır. Onay vermeniz yeterli olacaktır. 
Adım 8: EPLAN Platformu içinden Data Portal'ı çalıştırın 


#EPLAN Cloud  #EPLAN Data Portal  #Eplan Data Portala bağlanamama