EPLAN 2023 Kurulumu Ve Lisans Etkinleştirme Kılavuzu

EPLAN 2023 Kurulumu Ve Lisans Etkinleştirme Kılavuzu

EPLAN 2023 Kurulumu

Ücretsiz EPLAN Education 2023 yazılımının kurulum işlemlerinin yapılması için firma PDF kılavuzu hazırlamıştır. EPLAN programının en büyük avantajlarından biri Türkçe dil desteği olması ve ihtiyaç olan temel dökümanlarında Türkçeleştirilmiş olmasıdır. 

EPLAN Kurulum kılavuzuna ulaşmak için Öğrenciler için EPLAN Öğrenimi sayfasındaki, EPLAN Education Kurulum Kılavuzu Dosyasını İndirin butonunu tıklamalısınız. Butonun şekli aşağıda gösterilmeketedir. Dilerseniz aşağıdaki butonada link eklenmiştir. Tıkladığınızda dosya inecektir. 

https://www.eplan.com.tr/coezuemler/oegretim-kurumlari-icin-eplan/oegrenciler-icin-eplan-education/

EPLAN Kurulum adımları aşağıdaki şekildedir.

Adım 1: www.eplan.com.tr adresine girin. Ardından ‘Çözümler’ kısmına tıklayın. 

Adım 2: Daha sonrasında ‘Öğretim kurumları için EPLAN’ sekmesine tıklayın. 

Adım 3: Sonrasında ise ‘Öğrenciler için EPLAN Education’ sekmesine tıklayın. 

Adım 4: Ardından EPLAN Education sürümünü indirin.

Adım 5: İndirilenler klasörünüze gidin ve ZIP dosyasını çıkarın. ‘setup’ adlı kurulum dosyasını açın. Bilgisayarınızda WinZIP veya WinRAR gibi sıkıştırılmış dosyalara erişim programları kurulu olmalıdır


Adım 6: Lisans kodunuzu istemek için bir kayıt formu göreceksiniz. Kayıt olmak için istenen bilgileri doldurun. Kayıt olmak size lisans gönderilmesini sağlayacaktır. Kayıt esnasında bilgisayarınızın internete bağlı olması gerekmektedir. 
Dikkat! Lisans alma işleminizin başarılı olması için k12, edu uzantılı mail ile başvurunuzu yapmanız size avantaj sağlayacaktır.  



Adım 7: Okuma metnini anladığınıza dair bulunan kutucukları işaretleyin. Daha sonrasında ise ‘Send’ e tıklayın. 

Adım 8: ‘Send’ e tıkladıktan sonra, isteğin başarılı olup olmadığına dair bir eposta alacaksınız. Epostadaki linki tıklamanız gerekmektedir. Link 24 saat aktiftir.

Adım 9: Bağlantı linkine tıkladıktan sonra, Education sürümü için kayıt olduğunuza dair bir onay epostası alacaksınız.
Dikkat! Kayıt işleminizin tamamlanması lisans sahibi olduğunuz anlamına gelmez. EPLAN yetkilileri başvuru bilgilerinizi inceler. İnceleme işlemi kişiler tarafından yapılır ve zaman alan bir süreçtir. 

Adım 10: Lisans olmaksızın kuruluma devam edin. Ardından ‘Next’e tıklayın.


Adım 11: Company codealanına kurum adı girmelisiniz. İnç ve mm'den birini seçmelisiniz. Ardından Next’e tıklayın.

Adım 12: "Program features" kısmındaki ve ‘Master data types’ kısmındaki tüm kutucukları işaretleyin. Birden fazla dil seçebilirsiniz. EPLAN programında Türkçe dil seçeneği de mevcuttur (Bu tip yazılımları İngilizce kullanmanızı tavsiye ederim). Ardından "Install" 'a tıklayın.

Adım 13: EPLAN Education kuruluyor


Adım 14: EPLAN Education kuruldu. EPLAN Setup Manager'ı kapatmak için Finish'e tıklayın. Şimdi EPLAN'dan lisans e-postanızı alana kadar bekleyin.

EPLAN Education Lisans Etkinleştirme 

Adım 1: Lisans kodunuzu EPLAN'dan alacaksınız. Kodunuz EPLAN yetkilileri tarafından bilgileriniz onaylandıktan sonra doldurmuş olduğunuz anket kısmında girmiş olduğunuz e-posta adresine gönderilecektir. Aşağıda görmüş olduğunuz görseldeki gibi eposta adresinize posta gelecektir.

Adım 2: Lisans kodunuzu aldıktan sonra EPLAN Education'ı başlatın. 

Adım 3: Aşağıdaki pencereyi göreceksiniz. İlk By using an online activation seçeneğini seçin ve OK'a tıklayın. Unutmayın, bu işlem için bilgisayarınızın internet erişimine açık olması gerekmektedir. Antivirüs programınızı geçici olarak kapatmanızı tavsiye ederim.

Adım 4: Aşağıdaki ekranı göreceksiniz. Single-user license üzerine tıklayın. 

Adım 5: Menüde Activate license online… seçeneğine tıklayın.

Adım 6: Aşağıdaki pencereyi göreceksiniz. Buraya daha önce e-posta ile aldığınız lisans kodunu(EID) girmeli ve ardından OK'a tıklamalısınız.


Adım 7: Şimdi etkinleştirilen lisansların bir özetini göreceksiniz. ’Close’a tıklayın.

Adım 8: Ardından aşağıdaki ekranı göreceksiniz. OK’a tıklayın


Adım 9:Bu kısımda, EPLAN Platform’da e-posta ve şifre ile giriş yapmanız gerekiyor. Eğer ki giriş için EPLAN ID’nız yok ise lütfen click here yazılı kısıma tıklayın ve EPLAN ID oluşturun veya Sign in later diyerek programı başlatın.


Adım 10: EPLAN Education sürümü kullanıma hazırdır. 

Kaynak: https://www.eplan.com.tr/
#EPLAN 2023 Kurulumu EPLAN 2023 Lisans #EPLAN Kurulumu